Grupa BoomBit w I kwartale 2024 roku miała 6,5 mln zł zysku EBITDA i 2 mln zysku netto, a po wyeliminowaniu wpływu zdarzeń o charakterze jednorazowym skonsolidowana skorygowana EBITDA wyniosła 6,8 mln zł, a skorygowany zysk wyniósł 2,5 mln zł - podał producent gier mobilnych w raporcie.
Grupa w I kwartale miała 60,5 mln zł przychodów, czyli o 7 proc. mniej niż rok wcześniej.
Przychody z gier mobilnych wyniosły 57,6 mln zł, pozostając na tym samym poziomie kdk.
Spółka podała, że tytuły Mid-Core zarobiły 30,8 mln zł (-9 proc. kdk), a wśród najpopularniejszych gier były Hunt Royale (10,2 mln zł) i Darts Club (9,9 mln zł).
"W I kw. 2024 poprawiliśmy EBITDA i zysk netto zarówno w porównaniu r/r, jak i ważniejszym z naszej perspektywy ujęciu kwartalnym. Przychody były natomiast o kilka proc. niższe, co było z jednej strony związane z brakiem nowych premier, a z drugiej z mniejszymi przychodami Hunt Royale" - powiedział, cytowany w komunikacie prasowym, Marcin Olejarz, prezes spółki.
"Cieszy nas poprawa dynamiki w grach Hyper-Casual, które w 2023 mocno cierpiały z powodu zmian na rynku reklamy mobilnej. Motorem napędowym naszych przychodów w przyszłych kwartałach będą gry Mid-Core, zarówno te, które są już znane wśród graczy, jak i te, które przy okazji wyników rocznych ogłosiliśmy w planie wydawniczym na 2024 rok" - dodał.
(PAP Biznes), #BBTseb/ osz/